Loading

Onze aanpak

Onze aanpak

Een persoonlijke benadering, kordaat optreden en duidelijke taal.

Heldere
communicatie

Moeilijk en abstract juridisch taalgebruik? Niet bij ons. Wij communiceren altijd duidelijk en toegankelijk, in een taal die zowel jij als je wanbetaler begrijpt. Zo vermijden we frustratie en tijdverlies.

Reken op moderne technologie en actuele communicatiestrategieën:

  • Onlinetoegang tot je dossier
  • Duidelijke afrekeningen
  • Communicatie via verschillende kanalen: e-mail, sms, sociale media, …

‘Weg met die moeilijke juridische woorden. Wij praten en schrijven in een taal die iedereen begrijpt.’

Lokale
verankering

Ons kantoor bevindt zich in het hart van Leuven. Wij kennen onze regio en haar inwoners op ons duimpje.

Het voordeel? We weten al op voorhand wie de terugkerende wanbetalers zijn, en dus ook of een dossier slaagkans heeft. Is dat niet het geval? Dan gaan we je meteen op de juiste manier adviseren. Zo vermijd je zinloze kosten.

‘Ons kantoor bevindt zich in het hart van Leuven.’

Maatschappelijk engagement

Maatschappelijk verantwoord invorderen? Dat betekent: optreden met respect voor de wanbetaler. Want mensen zijn zoveel meer dan de optelsom van hun schulden.

Daarom blijven we menselijk in alles wat we doen. We kijken bijvoorbeeld naar de oorzaak van iemands schuld en houden daar rekening mee. Of we bezoeken wanbetalers voor een gesprek, omdat we zo de beste invorderingsaanpak voor die persoon kunnen uitstippelen.

‘Mensen zijn zoveel meer dan de optelsom van hun schulden.’

Kordaat optreden

(en zo kosten beperken)

Bemiddeling is nodig. Maar we gaan er onszelf nooit in verliezen en onbedachtzaam betalingsplannen toestaan. Als bemiddeling niet lukt, voeren we uit. Punt.

Kordaat optreden betekent voor ons ook: de kosten beperken. Eerst omdat we er alles aan doen om een gerechtelijk traject te vermijden. Lukt dat niet? Dan minimaliseren we de deurwaarderskosten door openstaande vorderingen zo snel mogelijk te innen.

‘Onbedachtzaam afbetalingsplannen toestaan doen we niet’

Persoonlijke benadering

Iedere mens is anders. Dossiers zijn dat ook. Daarom stemmen we onze invorderingsstrategie altijd af op jouw specifieke situatie en die van je wanbetaler.

Ook doen we er alles aan opdat jij een goed contact behoudt met je klant. We blijven altijd vriendelijk en stemmen onze brieven op hen af.

Bovendien krijg je altijd één contactpersoon voor al je vragen.
Voor vaststellingen die meteen moeten gebeuren, is er dag en nacht iemand beschikbaar.

‘We baseren de invorderingsstrategie op jouw situatie en die van je wanbetaler.’

Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen? Bel ons gerust.

Vraag een afbetalingsplan

Haakjes ( ) en + teken toegelaten, maar spaties niet.
Hoeveel wil je maandelijks betalen?
De voorgestelde betalingsregeling wordt slechts geëvalueerd na ontvangst van de eerste storting.